2019 В КНИГИ

Здравейте, книголюбци! Ако в свободното си време имате достатъчно желание и нерви да изтърпите книжните ми вопли – заповядайте. 2019 година беше изключително благодатна откъм прочетени заглавия, като част от тях искам да споделя с всички вас. Отправям благодарности към всички български издателства, грижещи се нашите книжни щения! 👏

Та, горе ви запознавам със своята импровизирана класация ТОП 10 заглавия, направили ми най-силно впечатление през 2019 (книжните ми: Хималаи, Бурж Халифи, Мусали, Ниагари, бабини пръжки, тутманици, тиквеници и зелници). Не обичам да употребвам наклонителни като „задължително“ или „трябва“ (изчезвай към най-близката книжарница или сайт за книги!) … оставям всеки сам на вкуса му. От това по-голяма наказия/щастие – няма. Ако случайно, някое от заглавията горе, резонира с вашия вкус, не се колебайте да ме потърсите в книжното ми ложе в Instagram ( bookupvariant се пиша). Атанас съм иначе. Блогът ми също е на ваше разположение. Ще откриете всички мои координати долу ⬇

Пожелавам на всички весело посрещане на 2020 година! Нека тя бъде най-благодатната! Нека се сбъдне най-съкровеното ви желание, мечта или цел! Тъй, че… внимавайте какво си пожелавате. Сбъдва се и после… после сакатлъци 😄 Много нови и прекрасни книжни приключения! Бъдете здрави! 🍀

📝Бележка: Относно презентирането – бях пуснал кастинг за водещ на класацията, на който не се яви никой. Застанах аз, но след 100 и някоето си прекъсване (вкъщи е лудница) реших, че времето за монтаж ще отнеме колкото живот на водна костенурка. Паузата на плеъра ще свърши много работа. Та, това е от мен. Благодаря, че сте тук и си причинявате това!

ЩЕ МЕ ОТКРИЕТЕ НА ТЕЗИ МЕСТА:

Instagram https://www.instagram.com/bookupvariant/

Книжен Блогhttps://bookupvariant.wordpress.com/

Goodreadshttps://www.goodreads.com/atiliev